Korzystanie z e-mail marketingu w celu uzyskania najlepszej przewagi
3 min readDzięki szybkości i łatwości komunikacji online, dziś biznes może dotrzeć do klientów i potencjalnych klientów jak nigdy dotąd.
E-mail marketing to sposób na generowanie leadów i komunikację z istniejącymi klientami. Skorzystaj z informacji zawartych w poniższych wskazówkach, aby dowiedzieć się, jak wykorzystać moc tej sprawdzonej metody marketingowej w swojej firmie.Nie wysyłaj spamu promującego Twoje produkty. Jeśli wyślesz e-maile do osób, które nigdy się nie zarejestrowały, prawdopodobnie zgłoszą Twoje wiadomości jako spam. Szkodzi to Twojej reputacji, ale co gorsza, Twój adres IP może być blokowany przez niektórych dostawców usług internetowych.Zaoferuj kupon klientom, którzy zarejestrują się na Twojej marketingowej liście e-mailowej. Umieść formularz w swojej witrynie, w którym klienci mogą się zarejestrować, i ustawić go tak, aby automatycznie wysyłał do nowych klientów kupon po przesłaniu formularza. Zachęca to klientów do wyrażenia zgody na wysyłanie im materiałów marketingowych, dzięki czemu nie zostaniesz oskarżony o wysyłanie spamu.Jeśli wysyłasz e-maile do potencjalnych klientów, rozważ nakręcenie klipu wideo. Możesz spróbować wstawić wiersz w swojej wiadomości, który mówi im, aby zamówili teraz. Zakończenie wiadomości może informować te osoby, że mogą zostać klientem natychmiast po kliknięciu w podany link.Aby zwiększyć podekscytowanie klientów, jeśli chodzi o otrzymywanie wiadomości e-mail, powinieneś spróbować oferować specjalne zniżki i udzielać ograniczonych czasowo promocji w swoich biuletynach. Tego typu e-maile zapewnią Twoim klientom prawdziwą wartość i zachęcą ich do poinformowania znajomych o Twojej firmie. Programy polecające mogą być korzystne, jeśli chcesz zwiększyć liczbę czytelników, którzy mogą zostać klientami.Korzystaj z różnych zasobów i dowiedz się jak najwięcej o koncepcji e-mail marketingu. Sprawdź w Internecie i bibliotece książki na ten temat. Istnieje również wiele lokalnych warsztatów i zajęć, które można znaleźć w Twojej okolicy, więc skorzystaj z tego, co możesz.Eksperymentuj i oceniaj różne układy wiadomości e-mail.
Umieść ważne informacje i wszelkie nowe oferty na początku wiadomości.
Regularnie zmieniaj formaty wiadomości e-mail, aby określić, które generują największą sprzedaż. Następnie, kiedy dowiesz się, co działa dla Ciebie, chcesz to wykorzystać na swoją korzyść. Twoi klienci docenią, że mają czas, aby dowiedzieć się, gdzie znajdują się poszczególne elementy wiadomości e-mail, aby wiedzieli, co nadejdzie w przyszłym tygodniu.Pamiętaj, że jedynym celem budowania listy e-mailowej jest sprzedaż twoich towarów. Dlatego każdy wysłany e-mail powinien zwiększać prawdopodobieństwo, że subskrybenci dokonają zakupu. Możesz to zrobić, wysyłając wiadomość e-mail, która podkreśla informacje o nowym produkcie, promuje starszy produkt lub oferuje specjalną ofertę.Twórz e-maile zawierające świetną treść. Przekazuj ludziom przydatne informacje i nie marnuj czasu tylko na sprzedawanie im rzeczy. Dostarcz czytelnikom artykuły, których nie mogą znaleźć w Twojej witrynie. Uwzględnij również oferty specjalne Twojej firmy. Na przykład wyślij pozdrowienia na święta lub spersonalizowaną wiadomość na urodziny.Powinieneś wysyłać swoje e-maile jako zwykły tekst raz na jakiś czas, zamiast zawsze wysyłać je w formacie HTML. Daje to bardziej osobisty charakter i pomaga subskrybentowi poczuć, że próbujesz się połączyć. Nie używaj go jednak zbyt często, ponieważ wtedy możesz być postrzegany jako zbyt nieprofesjonalny.Niewątpliwie Internet stworzył zupełnie nowy sposób prowadzenia biznesu. Specyficznym sposobem, w jaki firmy mogą korzystać z Internetu w celu utrzymywania kontaktu z cenionymi klientami, a także zwiększania bazy klientów, jest marketing e-mailowy. Skorzystaj z tej porady i zacznij korzystać z e-mail marketingu.