Marketing wideo 101: wskazówki, jak to działa
3 min readCzy myślałeś kiedyś o promowaniu swojej firmy poprzez marketing wideo? To znacznie więcej niż tylko przesyłanie filmów i tworzenie ich miejsca docelowego.
Aby odnieść sukces, musisz wziąć pod uwagę różne aspekty marketingu wideo. Kontynuuj czytanie, aby uzyskać pomocny przewodnik dotyczący korzystania z technik i strategii marketingu wideo w celu promowania swoich produktów.Bądź pewny siebie podczas swojego filmu. Twoi klienci będą postrzegać Cię jako ambasadora produktu, co oznacza, że powinieneś wykazać się pełnym zaufaniem do jego możliwości i wartości. Przećwicz prezentację kilka razy, aby upewnić się, że budujesz odpowiednie wrażenia i zainteresowanie potencjalnych klientów.Aby wzmocnić swoje wysiłki marketingowe wideo, rozważ przeprowadzenie kampanii marketingowej wideo. Dzięki kampanii marketingowej wideo będziesz oferować codzienne filmy, które będą udostępniane w Twojej witrynie, a także w witrynach wideo, takich jak YouTube. Nie zapomnij podzielić się swoimi filmami z klientami za pomocą poczty e-mail i mediów społecznościowych.Im więcej filmów zrobisz, tym więcej zdobędziesz widzów. Tylko dlatego, że jeden film robi źle, nie oznacza, że wszystkie będą. Regularne tworzenie filmów sprawi, że widzowie będą zainteresowani, a oni będą wracać, aby zobaczyć, jakie nowe treści masz do zaoferowania.Analiza treści wideo jest niezwykle ważna. Dzięki temu dowiesz się, ile filmów wideo wyprodukowałeś, kiedy są oglądane i nie tylko. Możesz wykorzystać te informacje na swoją korzyść, aby promować swoją firmę w nowych punktach sprzedaży.Upewnij się, że Twoje filmy mają streszczenia, a nawet transkrypcje treści. Wyszukiwarki nie mogą jeszcze słuchać ani oglądać filmów, aby dokładnie je zindeksować. Tak więc dokładny opis w tekście lub kodzie będzie najlepszym sposobem na uzyskanie dobrego rankingu filmu.Zatrudnij profesjonalistę do obsługi oświetlenia.
Nagrywanie filmu, który wygląda profesjonalnie, może być trudne bez doświadczenia.
Jeśli chcesz sprawić swoim widzom jak najlepsze wrażenie, powinieneś zatrudnić kogoś, kto to zagwarantuje. Jeśli nie stać Cię na profesjonalistę, możesz zatrudnić studenta filmowego, który spełni Twoje potrzeby.Bądź szczery i naturalny w swoich filmach. Nie próbuj tylko być podstępnym. Jeśli celem filmu jest coś sprzedać, poinformuj o tym ludzi. Buduj relacje z klientami, komentując swoje filmy. Możesz poprawić swoją reputację zawodową, nawiązując kontakty z innymi osobami z branży.Po nagraniu filmu odtwórz go przed odbiorcami testowymi, aby uzyskać przydatne informacje zwrotne. Publicznością mogą być Twoi przyjaciele lub rodzina, której opiniom ufasz. Czasami nie jest łatwo zobaczyć rzeczy z perspektywy konsumenta. Informacje zwrotne od odbiorców testowych mogą pomóc w udoskonaleniu przekazu, aby był bardziej przejrzysty.Jeśli wstydzisz się pokazywać swoją twarz lub nie masz jeszcze rzecznika, spróbuj opublikować Historie o wyszukiwaniu w Google. Ich celem jest pokazanie widzom filmu, na którym przeprowadzasz wyszukiwanie w Google swojej firmy, a następnie pokazanie im najlepszych właściwości Twojej witryny, takich jak najciekawsze fragmenty i wpisy gości. Pomoże to widzom lepiej poznać Twoją firmę, co prawdopodobnie skłoni ich do sprawdzenia Cię.Teraz powinieneś mieć lepszy pomysł, jak wykorzystać różne strategie marketingu wideo, aby zwiększyć swoje zyski. Prawdopodobnie w marketingu wideo było znacznie więcej, niż myślisz, prawda? Cóż, nadszedł czas, aby wprowadzić swój plan w życie i sprawić, by te techniki działały dla Ciebie i Twojej firmy.