Breloczki jako nośniki reklamy

2 min read

Breloczki są jednymi z najbardziej popularnych gadżetów promocyjnych, można wybrać różne rodzaje, wielkości, materiał oraz kolorystykę.

Często występują w formie breloczka do kluczy, możemy wybrać także breloki, które będą pełniły różne funkcje, przykładowo otwieracza czy też latarki. Breloki możemy łatwo spersonalizować, wykonuje się na nich nadruki cyfrowe, grawer, w ten sposób uzyskamy pożądane dane firmy czy też logo.

Breloczki jako nośniki reklamy

Funkcjonalne breloczki reklamowe

Breloki mogą posiadać różne kształty, przykładowo samochodu, domu, będą kojarzyły się z daną branżą, bardzo popularne są breloki, które posiadają żetony do wózków sklepowych, są one bardzo funkcjonalne i przydatne. Możemy wybrać breloki jako otwieracze do butelek, breloki z karabińczykiem, brelok spersonalizowany z pojemnikiem na tabletki. Dzięki temu każdy będzie mógł wybrać rodzaj breloka, który najbardziej będzie odpowiadał potrzebom związanym z promocją firmy. Możemy także zakupić breloki do kluczy z elementami drewnianymi, nanieść na nie różnego rodzaju informacje dotyczące firmy. Dużym zainteresowaniem cieszą się także breloki skórzane z metalowym kółkiem do zaczepienia kluczy.

Ciekawym pomysłem na gadżet reklamowy może być także brelok z gwizdkiem, breloki z różnymi końcówkami kabli USB czy też miarki, które cieszą się dużym zainteresowaniem wśród firm budowlanych. Majsterkowiczom może spodobać się brelok z mini zestawem narzędzi, fotograf może wykorzystać brelok z wyzwalaczem do zdjęć. Ilość różnego rodzaju breloków dostępnych jako gadżety reklamowe jest bardzo duża, dzięki czemu możemy wybrać bardzo funkcjonalny prezent dla naszych potencjalnych klientów czy też partnerów biznesowych.

Dobrym pomysłem będą metalowe breloczki reklamowe, trwałe, które mogą posiadać grawer laserowy. Bloczki reklamowe to jedne z najtańszych gadżetów promocyjnych, możemy nabyć dużą ilość w korzystnej cenie, dzięki temu będziemy mogli nabyć dużą ilość gadżetów reklamowych na potrzeby różnych kampanii promocyjnych.