Ciekawi Cię marketing w mediach społecznościowych? Sprawdź te wskazówki!
3 min readCzas zacząć korzystać z najnowszego narzędzia marketingowego: mediów społecznościowych.
Jednym z innowacyjnych sposobów wprowadzania na rynek są media społecznościowe, ale jeśli chcesz odnieść sukces, musisz wiedzieć, co robić. Te wskazówki dotyczące marketingu w mediach społecznościowych pomogą Ci w pełni wykorzystać to fantastyczne narzędzie.Jeśli chcesz, aby ludzie śledzili Cię w marketingu w mediach społecznościowych, oferuj ekskluzywne oferty, z których można tylko skorzystać. Jeśli Twoi klienci mogą otrzymać specjalną ofertę, której nie można znaleźć nigdzie indziej, prawdopodobnie zwrócą większą uwagę na Twoją kampanię i rozpowszechnią informacje, dzięki czemu otrzymasz bezpłatną reklamę.Chcesz zrobić coś więcej niż tylko wypychanie produktów, aby zachęcić wielu ludzi do obserwowania Ciebie. Link do zewnętrznych historii, artykułów i innych treści związanych z Twoją konkretną niszą lub branżą. Istnieje wiele innych typów publikowania, takich jak konkursy, zdjęcia, a nawet zadawanie ciekawostek. Przyciągnij czytelników dzięki angażującym treściom. Zamiast szukać obszarów, w których można sprytnie umieścić swoje produkty, powinieneś pomyśleć o tym, jak wzbudzić zainteresowanie swoimi produktami za pomocą treści. Jeśli klienci zobaczą, że korzystają z Twojego produktu, kupią go.Aby tworzyć treści w mediach społecznościowych, które naprawdę potajemnie Cię promują, wymyśl listy. Stwórz listę 50 najdziwniejszych, ale prawdziwych faktów na temat Twojego produktu, widżetu lub niszy. Listy z najlepszymi numerami wydają się niektórym nieco nudne, ale zwykle są one po cichu przekazywane w Internecie, co stanowi wspaniałą okazję do wyeksponowania Twojej marki.Aby pomóc klientom w rozpowszechnianiu treści, upewnij się, że posty na blogu mają odpowiednie przyciski do łatwego udostępniania. Możesz dodać przyciski „Lubię to” i „Udostępnij” na Facebooku, a także funkcję udostępniania połączonego i przycisk Retweet dla użytkowników Twittera. Kiedy masz angażujące treści, które lubią Twoi stali obserwatorzy, będą rozpowszechniać je w Internecie, miejmy nadzieję, że przyciągną do Ciebie więcej obserwujących.Upewnij się, że masz skonfigurowaną witrynę internetową, aby odwiedzający mogli Cię „polubić” i śledzić Twoje działania za pośrednictwem mediów społecznościowych.
Wiele osób regularnie korzysta z tych witryn, więc umożliwienie im przeglądania treści za pośrednictwem mediów społecznościowych to wspaniały pomysł.Jeśli zastanawiasz się nad marketingiem w mediach społecznościowych, pierwszą rzeczą, którą powinieneś zrobić, to zarejestrować się w jak największej liczbie witryn mediów społecznościowych z preferowanymi nazwami kont.
Te nazwy kont powinny zawierać nazwy Twojej firmy. Jest to szczególnie ważne w przypadku witryn takich jak Twitter, gdzie nazwa konta jest nazwą wyświetlaną. W miarę upływu czasu coraz trudniej będzie Ci uzyskać żądaną nazwę konta. Zarezerwuj te imiona już teraz.Kiedy osiągniesz ważny kamień milowy w swoim programie społecznościowym, napisz o tym post. Możesz na przykład powiadomić ludzi, gdy dotrzesz w artykule do tysiąca osób śledzących Cię na Twitterze. Podziękuj swoim obserwatorom za zainteresowanie Twoją firmą i upewnij się, że wiedzą, jak bardzo są doceniani. Takie artykuły są często udostępniane.Utwórz kanał RSS dla swoich aktualizacji i daj swoim czytelnikom możliwość subskrybowania go. Dzięki temu będą mogli zobaczyć Twoje posty, gdy zalogują się na swoje konto Google lub bezpośrednio na pulpicie komputera, jeśli używają widżetu RSS. W zależności od grupy docelowej odniesiesz większy lub mniejszy sukces dzięki kanałowi RSS.Musisz mieć odpowiednie techniki, aby wejść w nowy świat marketingu w mediach społecznościowych. Wykorzystaj informacje, których się tutaj nauczyłeś, aby zmaksymalizować wyniki, które na pewno zobaczysz, prowadząc własną kampanię marketingową w mediach społecznościowych.